Wednesday 22 November 2017

Kaart Haai Een Man Se Strewe Om 'N Wins Uit Stoom Kaart Handel Draai


PC Gamer nuusbrief inteken Maak 'n regmerkie hier om eksklusiewe spesiale aanbiedings van noukeurig gekies derde partye ontvang. Ons sal nie jou inligting te deel met die derde party en jy in staat is om uit te teken op enige tyd sal wees. Soos baie, ek gerol my oë op die konsep van stoom Trading kaarte. "Waardeloos foto's van speletjies wat verkoop word vir die regte geld? Hoekom?" Maar onmiddellik na my minagting het 'n tweede, meer verraderlike gedagte: "Kan ek enige geld uit hierdie?" Die idee was aanloklik. Kaarte is relatief maklik om te vind, so al wat ek nodig het om te doen is nie omgee eintlik die maak van enige kentekens en ek kon 'n moord, of ten minste 'n beskeie verminking maak. So het ek myself 'n teiken: Kan ek 'n ekonomiese esel, maak genoeg geld uit handel kaarte te koop vir my 'n afskrif van die soet roguelike, Rogue Legacy (£ 12 / $ 15 basisprys op stoom)? Ek gryp 'n baksteen telefoon, yuppied en het om te werk. My vertrekpunt plan was pragtig in sy eenvoud - ek sou basies niks doen nie. Die eenvoudigste manier om kaarte te kry, is net om te begin soveel card staat speletjies as moontlik en dan wag. Uiteindelik al hierdie harde un-werk sou my netto n bestendige drup toevoer van inkomende kaarte. Ek is suksesvol monetisering my eie luiheid, een van die mees kragtige magte op die planeet. Voorwaar Ek was onstuitbaar. My beloning was 'n dik stapel van handel kaarte. Sommige, soos Team Fortress 2, was die moeite werd om net 15p, maar kleiner, minder populêre speletjies is die moeite werd om ver, veel meer. Die ster van my vroeë afstand was 'n Redhead van Monaco, die moeite werd om 'n indrukwekkende 65p. 65p! Jy kan 'n hele blikkie Coke koop vir daardie! Ek het besluit om 'n paar van my duplikate op die mark sit terwyl ek gewag om te sien of daar enige punt om 'n stel. Dis toe dat ek iets interessant opgemerk: As jy 'n kaartjie verkoop, dit bring 'n grafiek kartering hoeveel die kaart het verkoop vir die verloop van tyd. Ek gebruik hierdie om seker te maak al my produkte is redelik geprys. Sommige mense aan die ander kant, was om te vra watter ewekansige bedrag in hul kop het. Na 'n paar minute op die mark het ek goedkoop Left 4 Dead Jagters vir £ 6 (buitensporig!) En duur geweer Monkeys kaarte aangebied te koop vir net 'n paar pennies gesien. Hierdie mense het nie 'n idee hoeveel hul kaarte was die moeite werd. Ek is van plan om hulle te neem na die skoonmakers. Dus het ek begin verfrissende die "pas genoteerde 'bladsy en kyk vir 'n goeie handel. Die mark gewissel wild. Die vinnige koop / verkoop besluite gevorm in Aandelebeurs getrippel in my gedagtes. "Die prys van Magicka kaarte is val! Sell! Sell! Sell! Dra jou geld te Portal 2 nou!" Seker die meeste van die beste aanbiedings is reeds vasgehaak word deur diegene met vinniger vingers en laer latency, maar ek het daarin geslaag om 'n paar winskopies gryp 'n Scout vir 12p, 'n ingenieur vir 11p, al vinnig gekoop en en weer verkoop vir 16p of meer. "Vyf pennies winste vir tien minute werk!" Ek dink. "Ek is die beste op besigheid!" Goed. Miskien nie, maar hierdie klein winste gevoel vreemd bevredigend. Iewers in die middel van al die oordrewe uitruiling Ek het daarin geslaag om 'n volledige stel van TF2 kaarte in te samel. Sodra jy al die kaarte beskikbaar vir 'n enkele wedstryd het ingesamel, kan jy hulle almal op te offer en saam te smelt hulle in 'n wapen. Alle afgevuur, het ek besluit om te sien wat hierdie wapen knutselen was oor. Dis dit . 'N agtergrond vir 'n profiel niemand ooit kyk na en 'n taai bom emoticon? Hoe dikwels is dit gaan om te kom in 'n gesprek wat is nie van plan om alarms te verreken by die NSA HQ? Dit is nie eens die moeite werd om soveel as een handel kaart, never mind die nege ek spandeer kry hulle. Die enigste plus punt is die Dooie Island kaart, wat steeds 'n geheim kaart op die oomblik. Al wat ek weet, is dat dit die moeite werd was 60p, en dit is waar doel sou later bekend gemaak word. Dus het ek besluit om dit in die hande te hou, in die hoop dat die waarde daarvan later sal styg. Belegging in Kaart Futures, as jy wil. Daar was 'n ander beloning vir afbreuk £ 1,50 tot die stoom gode: 100xp, wat my stoom vlak upped 8-9. 'N vinnige Google-soektog het my vertel dat die slaan van vlak 10 sal my netto n groter kans om te kry vind kaarte, maar dit gaan 'n hoër as dit was nie regtig die moeite werd (as jy wil weet hoekom, check my hoe om geld uit stoom Maak Trading kaarte artikel). So, hoe kan ek dit na die volgende vlak sonder om enige van my kosbare kaarte? Die antwoord kom in die "Gemeenskap ambassadeur" prestasie, wat 'n vleis 200xp vir dinge soos die plaas van screenshots en kommentaar te lewer oor statusse se mense geoffer. Gratis XP, myne vir die neem, al is dit nodig was om my verleentheid obsessie met kaarte erken. Maar dan het ek ontdek jy kan voldoen aan al die vereistes van die gemeenskap mylpaal, onmiddellik daarna verwyder hulle en nog die xp ontvang. Perfek. Bonus ervaring, en ek het nie my vriende pla. Arbitrêre getal toename veilige, ek het terug na besigheid. Ek was nog nie 'n miljoenêr (dws: 'n persoon met £ 12 in hul stoom beursie). Dit is duidelik dat as ek wou uit armoede te klim (dws: 'n toestand van 'minder as £ 12 in jou stoom beursie), Ek sal moet speel by die groot geld tafel, en dit beteken 'n belegging in foelie. Folies is spesiale kaarte wat meer waardevol as gereelde kinders is, en deur 'n spesiale "Ek bedoel dat hulle 'n grys gebied en die woorde" (foelie) 'op die beskrywing, dit is dit. Vir een of ander rede dit beteken mense sal tien keer die prys betaal. Dit is duidelik dat ek nodig het om 'n paar te koop. Maar om dit te doen, sou ek 'n paar meer kapitaal nodig, en dit beteken om afbreuk 'n ou vriend. Jy kan die moordenaar Exclusive onthou van uitreiking 232 van PC Gamer, wanneer ons gee dit weg vir gratis. Dit was my kosbare metgesel sedert daardie dag, maar jy moet genadeloos in hierdie besigheid te wees. Jy kan nie aanhegsels het. Jy het gotta bly beweeg vorentoe, soos 'n haai, of 'n bus met 'n baie slinks tyd sensitiewe bom aan boord. Dit verkoop vrygestel my uit die pennie-gryp van die eerste paar dae van die eksperiment. Van toe af, ek was een van die vet katte. Die plan was eenvoudig: Kyk na die nuwe tou vir goedkoop foelie kaarte, verkieslik minder werd as £ 1, dan vinnig weer verkoop hulle vir 'n 50% opmaak. Dit is 50 pennies wins 'n slag! Ek was 'n ryk! Dit wil sê ek het ongeveer £ 6, wat 'n paar uur het ek verdien. Maar dit is moeilik om te dink oor quibbles soos "Dit is eintlik manier minder as die minimum loon" wanneer jy bak die warm gloed van 'n suksesvolle kapitalisme. Ek sal 'n obsessie my beleggings wat die tee Ek sal uitgestort toe ek gaan sit reeds koud geword het geword. Dit maak nie saak, ek het dit nie verdien nie. Tee is vir closers. Na die koop en verkoop verskeie TF2 en Left4Dead folies ek myself 'n netjiese stuk munte het gebou, maar die hoogtepunt van die strewe gekom toe gryp 'n goedkoop Half Life 2 booster pak en maak dit oop tot 'n foelie Alyx Vance, die moeite werd om 'n heerlike vind 3 £. Ek was warm, ek was op 'n roll. Ek was 'n kak Koning Midas, alles wat ek aangeraak draai na foelie. Foelie werd ten minste £ 1,50. Ek het naastenby genoeg geld vir Rogue Legacy, maar waarom sou daar stop? Hoekom nie dubbel af? In retrospek, ek dink dit is hoe Wall Street Bankiers gebruik om te dink in 2006. Ek omskep al my geld aan folies en booster pakke, insluitend my prys bates, twee Nodelose ruimte veg folies opgetel vir so min as 60p en 70p en weer gelys vir £ 1,50. Hoe kan ek verloor? "Hierdie dinge verloor nooit waarde, belê in foelie vandag!" Ek het gedink as ek ingestuur my aansoek om die leerling. Toe begin die kaarte om waarde te verloor. As meer mense gevind kaarte, begin hulle meedoënloos insnyding my om te probeer en gryp verkope. Dit sal wees dat 'vraag en aanbod 'n ding wat ek so baie oor gehoor het. Elke keer as ek gelys 'n item op 'n kompeterende prys, 'n dosyn meer sou vinnig aangebied word teen 'n paar pennies goedkoper. Goedkoop genoeg om pryse af te ry, maar nie so goedkoop dat ek geen geld kan maak uit die koop en weer verkoop. Ek vinnig gegroei tot die kompetisie aanstoot, en met goeie rede, gou my marges was so klein dat spekulasie nie maak is my enige geld nie. Natuurlik het ek nie erken dat om myself. In plaas daarvan het ek onderhou koop en verkoop van kaartjies nietemin, maak net pennies op elke verkoop. Die probleem is dat die transaksie fooi. 15% van alle verkope is verdeel tussen klep en die spel ontwikkelaar. Dit het beteken dat geld wat ek nodig het om 'n groot wins met elke transaksie, iets wat steeds moeiliker as die pryse val te maak. Selfs dat heerlike Alyx kaart is waarde vinniger as wat ek kon verkoop verloor. Die prys het gedaal van £ 3 tot £ 2,50 tot £ 2 voordat uiteindelik verkoop vir £ 1,50. Ander kaarte is val in die waarde so vinnig ek beland hulle verkoop teen 'n verlies. Dan was daar ook ander probleem. Ek het nog nie die meeste van my oorspronklike kaarte, ek is hulle skutting, met die hoop om 'n stel te maak, verkoop ondanks die wete dat hulle nutteloos was. Ek het myself gewonder of dit die moeite werd probeer hulle om meer raaisel kaarte, of vir xp, of om enige rede wat jou sal laat my vashou hulle was. Ek was soos 'n dwelmhandelaar monsterneming sy eie produk. Ek het my geluk (£ 9) deur die besef dat die kaarte was nie die moeite werd om iets vir my, en nou is ek dit verloor, want ek het gedink dit was. Die laagste punt? 'N Vriend het my gevra om kaarte te handel. Hy het nie omgegee oor die geld, hy wou net 'n stel maak. Ek bied 'n paar goedkoop G-Men en het 'n paar duur Monaco en Company of Heroes kaarte in ruil. Hy het sy stel, en ek het sy soet, waardevolle kaarte. Wat 'n groot handel! Daardie man het waarskynlik nie eens weet wat die waarde van wat hy weg was om! Awesome, ek is dit heeltemal geskroef oor my vriend! O, wag. Ek het gestop en het 'n blik op myself. Was dit regtig die moeite werd? Ek is gedoen. Ek het besluit om al my kaarte, elke laaste een af ​​te laai. Ek sny pryse hard, insnyding elke ander verkoper op die mark. "Sluiting af koop! Alles moet gaan! 20% skande afslag!" Stadig diegene 15p en 16p kaarte begin optel, wat lei tot 'n totale veel hoër as wat ek verwag het. Die getalle begin styg: £ 10, £ 12. £ 14. Die groot deurbraak het gekom toe die somer koop begin en Mystery kaarte verander in somer wegbreek kaarte, byna verdubbel het in prys. Hulle het vinnig terug natuurlik, maar nie voordat ek afgelaai hulle op diegene op soek na 'n vinnige koop. Binnekort is dit alles verby, en my groottotaal was £ 18,46. Nie net genoeg vir Rogue Legacy, maar naastenby genoeg vir twee kopieë, en al wat dit neem is 'n stukkie van my siel. Wel, dit en manier om meer tyd 'n poging as wat dit sou geneem het om dieselfde hoeveelheid geld enige ander plek te maak. Op die ou end, die verkoop van 'n vinnige en roekeloos speel het my die meeste geld. Meer as genoeg om af te haal 'n klomp van die afslag indie lekkernye in die somer koop. As jy wil weet hoe om geld te maak uit stoom Trading kaarte sonder om jouself stapelgek, check out my Hoe om geld te maak uit stoom Trading kaarte artikel.

No comments:

Post a Comment