Monday 13 November 2017

Aflaai Chris Curran - 3 - Line Break Metode


Aflaai Chris Curran - 3-Line Break Metode Chris Curran is die handel aandele en termynkontrakte vir meer as 15 jaar. In my nuwe interaktiewe opleiding module "Trading Die Curran 3-Line Break Metode: 'n Professionele Strategie Vir Daytrading Die E-mini's," Ek sal jou leer my kern strategie vir die handel die E-mini's. Jy sal kartering sagteware wat goeie 3-lynbreuk kaarte, soos eSignal, Meta, ErlangerQuote, Investor R / T en Ensign bied nodig om volle voordeel te trek uit my opleidingskursus. Wat is die Curran 3-Line Break Metode? Die Curran 3-Line Break metode is 'n intraday handel strategie wat jy met die volgende: 1. Onmiddellike identifisering van sterk nuwe tendense as hulle begin in 'n 1-minuut tyd raam. 2. Vals, van korte duur tendense uitgefiltreer. 3. Die waarskuwings wat jy kry, is ondubbelsinnig en maklik herkenbaar. Daar is geen diskresionêre reg vereis. 4. Jy is potensieel in staat om 'n hoë-momentum tendense betree toe hulle begin. 5. Sodra jy ingeskryf het, jy in staat is om te ry uit die tendens deur die grootste deel van sy duur, terwyl sluit in winste deur die gebruik van sleep tot stilstand kom. Hoe werk die 3-Line Break Metode jou in staat stel om dit te doen? Eerstens, sal jy leer 'n kartering tegniek wat jy waarskynlik nog nooit van gehoor het, genoem breekpunt kaarte, ten einde tendense in hul vroegste stadium identifiseer. Dan sal jy die sistematiese benadering wat ek ontwikkel toe te pas (en verfynde oor die verloop van meer as 'n duisend ambagte gedurende 'n tydperk van twee jaar) ten einde hierdie tendense handel. Tydens my 15 jaar van handel, het ek verhandel en getoets baie metodes. Uit almal van hulle, sou ek die 3-Line Break Metode rang as "Number One" in sy vermoë om te identifiseer en vroeë inskrywings in 'n hoë-momentum tendense te bereik. Natuurlik, niks werk perfek 100% van die tyd, maar hier is n wenk van wat die 3-Line Break metode maak dit moontlik om te doen. Natuurlik Beskrywing-Hier is wat Chris Curran sal jy leer In hierdie module Terwyl my opleiding module is daarop gemik om ervare E-mini handelaars, dit is ook baie geskik vir minder ervare handelaars. Ek nie net leer jy die strategie wat ek gebruik om my lewe te verdien as 'n handelaar-maar ek gee jou ook met die basiese beginsels van die E-mini handel sodat handelaars met minder ervaring vinnig kan kry tot spoed. En wat as jy 'n gevorderde handelaar? As jy is, sal jy 'n voorsprong in jou handel te verkry deur uiteindelik in staat is om te sien (nie te handel noem) 'n skoon voorstelling van die mees kragtige en volgehoue ​​tendense in SP. Daar is 5 afdelings in hierdie kursus. Hier is hulle: In Afdeling I, Chris Curran sal begin deur te leer jou die basiese beginsels van E-mini's. Jy sal leer hoe jy voordeel van die unieke voordele van E-mini handel kan neem soos geen oornag risiko, groter hefboom as aandele, gemak van kortsluiting, hoë likiditeit en gunstige belasting behandeling. Volgende, in Afdeling II, sal ek lê die grondslag vir jou om te verstaan ​​die 3-Line Break Metode. Jy sal leer wat 'n Punt Breek grafiek is en hoe om hul kenmerkende groen en rooi lyne interpreteer ten einde die sterkste tendense te identifiseer net nadat hulle begin vorm. Jy sal sien hoe hierdie kaarte te verwyder uit die meeste van die geraas en uitdruklik vertoon vir jou die tendense wat die moeite werd handel is. Toe ek in Afdeling III, leer jy die breek handel inskrywing reëls 3-Line. Daar is net vier stappe van tendens opsporing vir toetrede en aanvanklike keerverlies plasing. Hoe is dit moontlik? Die antwoord is dat Point Break kaarte uit te skakel verskeie stappe wat jy wil hê om aansoek te doen om die belangrikste tendense vind. In Afdeling IV, sal Chris Curran jy leer my vier gunsteling strategieë om te bestuur 3-Line Break Metode ambagte wanneer jy dit het ingevoer. Hierdie strategieë sal 'n maksimum van twee stappe toe te voeg tot die vier stappe wat jy leer om 'n handelsmerk te betree. Elke strategie aggressief beheer risiko op verskillende maniere en gebruik verskillende uitgang tegnieke. Hier is hulle: 1. in - Altyd Die metode eenvoudig hou jou in die mark so lank as wat jy wil deur meganies betree en verlaat jou hele posisie. Hierdie strategie kan gebruik word in beide 'n trending en-reeks gebind mark omdat dit die mark "geraas" wat skud uit so baie handelaars sal uitskakel. Terwyl dit sal byval vind by professionele mense, is dit ook 'n goeie manier vir nuwer handelaars om hul voete nat deur die handel slegs een kontrak te kry. 2. Fibonacci Exits - i beveel hierdie strategie vir ervare handelaars wat handel groter en wat wil meer beheer oor die risiko tydens 'n handel. Hierdie metode word gedoen deur te trek geld van die tafel af op Fibonacci-gebaseerde tussenposes ten einde risiko as 'n handelsmerk beweeg in jou guns te verminder. 3. Vang die trein wat links die Stasie Sonder U - Wat doen jy wanneer die mark is gesluit in 'n uiterste tendens en al wat jy sien is 'n eenrigting-skuif? Hierdie strategie kan jy 'n inskrywing in die skuif met selfvertroue te vang. 4. Handel in die rigting van die volgende hoër Tydraamwerk - Dit is 'n groot strategie as jy is hoogs risiko-sku en wil net die mees konserwatiewe hoë waarskynlikheid ambagte te neem. Handel hierdie strategie is eenvoudig. Sedert die 3-Line Break Metode handel dryf in die 1-minuut tyd raam, sal jy net handel in die rigting van die tendens wat jy sien in die 3-minute tyd raam. In hierdie module sal Chris Curran jy leer hierdie strategieë en meer, deur loop jy deur al die vereiste stappe in detail kaarte waarin ek duidelik het gemerk die punte waar jy gaan, plaas jou tot stilstand kom, en dan uiteindelik uitgang. Ten slotte in afdeling V, sal Chris Curran jy leer om 'n meester te word by die toepassing van my 3-Line Break Strategie deur jou bar-vir-bar deur simulasies van 'n totaal van 38 werklike ambagte waarin ek elke reël aansoek gedoen het en elke strategie wat Ek leer jy in die kursus. In elke simulasie, sal jy die dag begin soos ek by die opening klok, met 1-minuut grafiek voor jou. Op die oop, Chris Curran sê vir julle wat my wedstrydplan is en of daar enige nuus of regering berigte dat 'n goeie 3-Line Break handelsgeleenthede kan produseer. Van daar is, sal jy sien nuwe mark aksie ontvou bar-vir-bar net soos jy doen in die werklike wêreld. En op grond van die inligting, sal jy maak handel besluite op jou eie met my aan jou kant, afrigting en regstelling van jou as wat nodig is. Jy sal te koop, kort en uitgang soos voorgeskryf deur al die reëls wat ek julle geleer het. As jy hierdie besluite te neem, sal ek jou dadelik sê of jy reg of verkeerd is. En langs die pad, sal ek julle leer om insigte en nuanses Ek het geleer deur aan te teken letterlik meer as 'n duisend ambagte met behulp van hierdie een metode. Antwoorde op algemene vrae oor die 3-Line Break Metode Hierdie opleiding module is die eerste keer dat ek in die openbaar vrygestel hierdie metode. Tot dusver het ek net geleer dit privaat op 'n klein aantal handelaars een-tot-een. Dit is beslis tot jou voordeel as gevolg: 1. Dit het my toegelaat om te bevestig dat my kennis suksesvol kan oorgedra word na en van ander handelaars toegepas. Jy kan sien dat deur die endossemente op hierdie bladsy. 2. Dit het my toegelaat om te voorsien wat die mees algemene vrae onder mense wat nuut in 3-Line Break Metode geword. Hier is wat Chris Curran het die meeste dikwels gevra: 1. V: Kan ek handel die 3-Line Break Metode meganies? A: Jy kan seker handel hierdie metode net as gevolg van die reëls streng en sonder enige invloede van buite. Dit is die skoonheid van dit, want dit laat jou toe om dit selfs te handel indien jy minder ervare. Maar in my eie handel, Ek verkies om 'n diskresie toe te pas, veral op die nuus gedryf dae. Dit is nuanses Ek leer my module. Maar in sy kern die reëls is duidelik omskryf en jy nie hierdie nuanses nodig om suksesvol te wees op dit. 2. V: Hoeveel uur per dag sal ek handel, met behulp van hierdie metode? A: Jy kan handel vir so kort of lang 'n tydperk van die tyd as jy wil. In my eie ervaring, maar 3 uur van die saak is al wat jy nodig het. In my geval, soms ek klaar in 'n uur en ek sou sê dat 3 uur is oor die maksimum. 3. V: Kan ek leer hierdie strategie as ek weet niks van E-mini's? A: Ja. Tot op datum het ek 10 mense om die 3-Line Break Metode wat geen vorige ondervinding handel E-mini's het handel geleer. Hulle was aandele handelaars wat ek gelei in die leer van die basiese beginsels van die E-mini handel. Toe het ek geleer die strategie. Dit is dieselfde benadering wat ek in die loop. As jy reeds die E-mini's handel, kan jy alles wat basiese materiaal, natuurlik oorslaan. 4. V: Hoe werk die 3-Line Break Metode se staat stel my tendense vroegtydig te identifiseer, in teenstelling met, sê, bewegende gemiddeldes? A: bewegende gemiddeldes is agter aanwysers. Dit is onvermydelik met enige instrument wat jy gebruik. Maar wat ek graag oor die 3-Line Break metode is dat dit vinnig en doen 'n ongelooflike werk van die filter uit die meeste van die sucker tendense, terwyl sodat jy vroeg kom in die werklike McCoys. 5. V: Wat algemene foute sal jy my help om te verhoed dat as ek leer om die 3-Line Break Metode van toepassing? A: Ek sal jou help om jou rand te handhaaf, deur die behoud van val in die strik van probeer om te verbeter op die metode. Keer op keer het ek gesien dat mense ossillators voeg, bewegende gemiddeldes, Bollinger Bands, Elliott Wave ... ens. om dit te. Van wat ek waargeneem het, probeer om die metode te verbeter vernietig gewoonlik die rand. 6. V: Hoeveel ambagte sal ek gewoonlik elke dag te maak? A: Oor 2-8 ambagte. Elke handel duur van 3 minute tot 'n uur. 7. V: Kan jy die 3-Line Break Metode gebruik om die oop handel? A: Ja, in werklikheid, dit is dikwels 'n paar van my dag se beste ambagte. Ek sal loop jy deur 'n paar van hierdie in my simulasies. Dit is van die werklike opening ambagte wat ek gedoen het.

No comments:

Post a Comment