Sunday 5 November 2017

Inverse Aged Darwin Se Kort Etf Strategie - Ongelooflike Resultate Omtrek


Darwin Inverse Lever Aged Kort ETF Strategie Ongelooflike Resultate Omtrek deur Darwin op 26 Januarie 2010 Die tyd het aangebreek om uiteindelik onthul Darwin Inverse Lever Aged Kort ETF Strategie. As jy wonder wat dit is en waarom dit saak maak, in 'n neutedop, is dit heeltemal verander die gesig van die saak vir my en dit kan vir jou ook, as jy die toegang tot die 2X of 3X aged fondse nodig het, as jy marge in staat te stel handel, as jy die kapitaal vereistes en as jy kan monitor en te handhaaf risiko van verlies. Dit is 'n lang naam, en dit kan ingewikkeld om te volg sodat lees asseblief saam wees. Wat is Darwin Inverse Lever Aged Kort ETF Strategie? Ek sal begin by die mees basiese vlak en delf in toenemende vlakke van kompleksiteit as ons gaan. Op sy mees basiese vlak, jy kort opponerende aged ETF terselfdertyd met gelyke fondse. Die verlangde uitkoms is 'n mark-neutrale strategie waardeur jy beduidende opbrengste oor tyd kan maai, ongeag van wat aandele in die algemeen doen. Wat Ryk beleggers betaal 'n hedge fund bestuurder 2% plus 20% van die wins is nou op jou vingers met risiko's, wat jy moet verstaan ​​en te bestuur. Neem 'n blik op die grafiek hieronder vir 'n voorbeeld van 2009. Ive gebring die prestasie van die 3X kort ETF, 3X Long ETF en die onderliggende sektor ETF al wat verband hou met die finansiële sektor. Let op hoe die Blue Line (XLF 1X Finansieel ETF) is tot effens oor die tydperk. Intussen het FAS, die 3X Lever Aged Finansiële ETF is af naby aan 50%, terwyl FAZ, die 3X Kort Finansieel ETF is af meer as 90%. As jy beide FAS en FAZ kortsluiting vir 2009-kalenderjaar, het jy 50% op FAS en 90% + op FAZ vir 'n genormaliseerde wins van 70%. Jy het hierdie 70% tydens een van die mees onstuimige, onstabiele en desperaat handel jare in ons geslag. En kry dit julle nie regtig die opstel van die fondse te verdien dat 70% (soort van). Jy kan 'n lang in alles wat jy wil (kontant, aandele, effekte, wat ook al) en gebruik jou kort vermoë om 'n gedeelte van jou portefeulje te Daul omgekeerde kort ETF posisies te wy as ek hieronder uiteen te sit. Wag, as 'n mens aged ETF is op, die omgekeerde ETF moet af wees, reg? Nope Meer dikwels as nie, hulle is albei af oor lang tydperke (net enkele maande, was nie jare hier praat). Dis die tragedie (vir 'n lang beleggers) en die skoonheid (vir kortbroek). As gevolg van daaglikse herbalansering, wat stadig erodeer die waarde van hierdie ETF, almal se geskree van die dakke wat theyre slegte koop en hou beleggings. Trouens, daar is talle regsgedinge teen Direxion en Proshares vir die verkoop van hierdie 8220; instrumente van massa destruction8221; om klein beleggers en selfs professionele geld bestuurders wat die konsep kan nie begryp. Eintlik, as jy gaan 'n aantal neem en optrek 2%, af van 2% weerkaats heen en weer, solank sy nie 'n bestendige Maart in een rigting vir weke aaneen, sal beide kante afneem met verloop van tyd. Probeer dit self in 'n sigblad sal jy sien sy so eenvoudig nie. Omdat hulle so 'n slegte beleggings oor tyd, eerder as om te duik kop eerste en om dit te koop, kort hulle! Darwin werklike opbrengste: Inverse aged Kort ETF Strategie Ten einde enige twyfel te verwyder, Ive ingesluit die werklike kiekie van my handel rekening as hierdie naweek waar Ameritrade skets duidelik my totale winste en verliese sedert die opening van die posisie. In elk van die pare (ERX) (ing) Energie (FAS) (FAZ) Finansieel en (gll) (UGL) Gold, Im up. Let op hoe die netto wins vir elke paar positief dis die sleutel. Im up ongeag wat gebeur het met die onderliggende sektore. Ten einde te verstaan ​​wat hierdie opbrengste sou lyk op 'n jaargrondslag, Ive verrig het nifty Excel funksies sedert Ive net in elke posisie vir 'n paar maande. Ek het ook seker gemaak om die impak van kort dividend verkope en verspreiding wat laat verlede jaar plaasgevind het sluit (wat my terugkeer maak na erger, nie beter). Dubbelsyfer opbrengste Nice! Jy kan sê 8220; So wat? Die SP500 is tot 65% sedert die onderkant in Maart. En jy mors tyd maak 37%. 8220; Dit sou kom van iemand dis heeltemal mis die punt. Die mark sal nie weer tot 65% in die afsienbare toekoms. Die mark sal regstellings en lustelose jaar ondergaan. Hierdie model is salig afsydig staan ​​teenoor die grille van die algehele mark opbrengste. Hierdie model kan ook 37% wanneer die mark is af. Dit kan 37% te maak wanneer die mark is plat. Deur die gebruik van sektore wat nou (olie, goud, finansiële) Arent gekorreleer, en die vermindering van die tyd van die inskrywing, Im selfs die bekendstelling van diversifikasie in die opbrengste van elke paar. Onthou Madoff? Mense verloor hul lewe spaar Chasing 12% in enige mark. Wel, dit is so deursigtig as dit kry en jy kan dubbel syfer winste jaarliks ​​vas te vang in 'n mark so lank as wat jy bestuur en verstaan ​​jou risiko's soos hieronder uiteengesit. Ek sal voortgaan om my spesifieke kort ambagte en resultate te deel hier (Betaal). Te goed klink om Wat is die vangs waar te wees? Theres 'n belangrike faktor wat ek nog didnt deel en ek wil dit duidelik na vore te bring. Hierdie model breek wanneer die onderliggende sektor neem af. Daar is marge kwessies te oorweeg. Daar is verskeie risiko's en oorwegings lees asseblief die volgende afdeling aangaan voordat jy dit probeer. Risiko's en oorwegings Ek het reeds 'n disclaimer op my blog, maar ek wil herhaal dat feit dat ek nie gesertifiseer is om finansiële advies te gee. Ek is 'n individu handelaar en nie jou adviseur. As jy wil om te begin met 'n riskante strategie wat vereistes marge behels, die vermoë om marge oproepe te dek, die vermoë om verliese te handhaaf in die geval van onvoorsiene mark beweeg, en ander risiko's wat dalk nie hier uiteengesit, moet jy jou eie raadpleeg adviseur voordat dit te doen. Ek dink jy kry die punt. Behalwe dat, ek wil uitlig waar hierdie model breek en hoe ek persoonlik bestuur risiko in my aged kort portefeulje: Nie Genoeg Aandele om Kort met Broker: Ek het in hierdie met my TMF / TMV Kort Paar soos blyk in die prestasie oorsig. Eintlik is Ameritrade opgeroep eendag en gesê ek moet uit te sluit my kort posisie omdat daar genoeg aandele werent te kort. Dit was 'n paar maande in die posisie en in 'n terugblik op 7/1/09, as ek nog daardie aandele kort gehou, id word tot 'n indrukwekkende 19% gemiddeld omdat hulle elke 19% verloor het oor wat 6 maande toevallig (sien Kort Tesourie pare kaart hieronder). Dit was een van daardie omstandighede waar elke kant van die handel verloor 'n aansienlike bedrag geld oor 'n kort tydperk. In elk geval, Theres regtig niks wat jy kan doen om dit te voorkom buiten gaan met 'n groter aanlyn makelaar en gaan met die meer prominente pare. Wat Ive gevind is dat verskeie pare Ive probeer om kort met verskeie aanlyn makelaars het nie om kort beskikbaar. So, Ive moes tevrede wees met die 3 pare Ek het nou gaan. Marge Call Gegewe die onlangse vereistes strenger marge vir aged ETF (wat eintlik niks gedoen om die gebrek aan begrip van hierdie instrumente aan te spreek en net het dit duurder om handel te dryf), sy heeltemal geloofwaardig dat wanneer een van die pare kan opgedoen word deur byvoorbeeld , 50% (wat beteken jy 50% in die gat in 'n kort posisie), selfs al is sy inverse ETF paar kan verloor, sê, 70% (wat beteken dat jy 'n 70% wins daar, vir 'n netto 20% positiewe posisie), die kliëntediens rep waarskynlik gewoond selfs verstaan ​​die wiskunde betrokke en kwotasie proses en sê dat youve óf gotta ponie meer kapitaal of naby jou kort posisie. Terwyl dit sou nog net jy 'n wins algeheel in hierdie hipotetiese scenario, jy kan marge genoem in 'n sub-optimale situasie of geen ekstra kontant om insette. Marge Koste Afhangende van watter soort ander kapitaal en hoewes wat jy in jou portefeulje, wees versigtig dat jy nie betaal buitensporige marge fooie om hierdie strategie te handhaaf. Terwyl Ek is nie om getref met uitgawes marge omdat hierdie posisies Arent besetting van 'n meerderheid van my portefeulje, as jy hierdie strategie tot die eet van die kantlyn venster Max, kan jy betaal 10% + in fooie marge om 'n strategie wat nie eens kan maak in stand te hou 10% vir jou ex-uitgawes. Runaway Market - Dit is pretty much jou grootste risiko. Terwyl ek uiteengesit hoe jy geld kan maak aan beide kante van die omgekeerde aged ETF pare in baie gevalle, wanneer 'n onderliggende indeks waardering (of depresieer) so vinnig op 'n roetine daaglikse basis sonder 'n beduidende onderbreking in die tendens, kan jy letterlik weghol opbrengste. Onthou hoe jy kan sê, maak 40% aan die een kant en verloor 32% aan die ander kant en nog voor uit te kom? Wel, wat gebeur wanneer 'n aged ETF terugkeer meer as 100% in 'n gegewe tydperk? Jy kan nie maak meer as 100% deur enigiets sy wiskundig onmoontlik kortsluiting. Wat sou eintlik gebeur, is jou wins sal wees facetten maksimum scoort uit op sowat 90%, terwyl die weghol aged ETF up kan wees sê, 200% (netto verlies van 110%). Onthou, wanneer jy kort iets, jou verliese is oneindig. Sien hieronder oor hoe ek bestuur 'n weghol mark. Om 'n uiters slegte situasie te demonstreer, sien hieronder (Bad Chart) vir wat gebeur het vanaf die absolute spilpunt onderkant Maart tot September in 2009. FAS was tot meer as 500%! Dit sou 'n belegger wat in kort gebly sonder om ontwykende optrede doodgemaak het. Hoe om te reageer op 'n weghol aged Kort ETF Situasie Wat doen jy as jy die strategie onderneem wanneer 'n onderliggende indeks neem af, die lewering van driedubbele syfer winste aan die een kant van die munt? Daar is 'n paar opsies tot jou beskikking, nie een van hulle om optimale. In die eerste plek kan jy hardloop vir dekking en net jou poste te sluit. Youd neem 'n verlies, wat gebeur in die handel. ID hê teen net die sluiting van jou verloor posisie en laat die ander een lopie sedert sy nie anders as om net nou die opening van 'n 1-sided kort posisie, wat is meer verwant is aan net pluk 'n rigting en kortsluiting dit in teenstelling met die mark-neutrale opbrengste die inverse aged Kort ETF Strategie is veronderstel om te lewer. Die volgende strategie, en dit is wat Ive geskoei uit en begin om dit te doen vir 'n posisie as dit hardloop behels verrekening risiko van verdere verlies en soek na 'n nuwe mark-neutrale oortrek posisie met voorraad opsies. Sy eerder kompleks, en voor te stel, een kan nie moontlik lynstaan ​​hoe elke scenario moet gekonfronteer oor 'n generiese vlak. Baie hang af van wat die onderliggende indeks julle hantering, wat wisselvalligheid lyk, hoe ver uit veeg die omgekeerde ETF is, ens Dit sal die onderwerp van Deel 2 (skryf gratis vir toekomstige poste) van hierdie reeks oor Darwin Inverse aged wees kort ETF Strategie. In kort, jy die vergelyking met opsies te herstel (óf wan of oproepe, skryf of te koop [hang af van die situasie]) so dat as die dubbele kort ETF strategie hardloop weg van jou, is jou vergoed word deur die oorgetrek posisie opsies (s). Die bottom line is youve gotta voorbereid te wees vir nog 'n kans op of af, want dit weghol scenario kan en nie plaasvind nie. Hoe werk hierdie strategie inpas My Portefeulje? As ek verwys na vroeër, is daar nou mooi styf beperkings marge en 'n gebrek aan beskikbare aandele te kort daar buite, so jy kan nie gaan wil en dank kortsluiting alle vorme van pare sonder kollateraal om dit te staaf. In my geval, hierdie kort posisies beklee 'n gedeelte van 'n breër handel portefeulje so lank voorraad posisies, opsies, krediet versprei, en ander strategieë sluit. As sodanig, wouldnt 'n mislukking van een of twee omgekeerde kort ETF pare verwoestend wees, of sou dit aktiveer koste marge wat ek geredelik kon nie reg te stel. Ek wil net duidelik maak dat jy kan nie gaan maak 'n handel rekening gefinansier met $ 2,000 en gaan kort $ 2000 in ETF pare. As jy hierdie oorweging, kyk hoe dit pas in jou breër portefeulje, if at all. Hoekom vertel ek die Wêreld Meer oor hierdie strategie? Ek is nie die enigste slim man daar buite whos gedink dit uit. En Ek is nie wat wys handelaars by Goldman en die quant fondse is slim. Daar is waarskynlik mal blokke ambagte aangaan ontginning hierdie dinge op 'n daaglikse basis met alle vorme van afgeleide instrumente, opsies en termynkontrakte aanvulling hierdie strategieë. Dink aan dit as die arme mans hedge fund. As sodanig, sy net 'n kwessie van tyd voordat sy daar buite, so hoekom nie die eerste wees om te publiseer en te deel wat Im doen? Ek wou toelaat 'n paar maande van getoets data om te wys dat ek besig was om my geld waar my mond is, en sy lyk goed op hierdie punt. Dalk wyer aanvaarding lei tot minder aandele te kort, wat 'n impak my vermoë om voort te gaan om dit te doen in die toekoms? Miskien, maar daar sal waarskynlik 'n ruim aanbod van oningeligte beleggers voortgaan om te vloed in lang posisies in aged ETF ten spyte van my beste pogings om aged ETF's van waarde verval met verloop van tyd na vore te bring nie. Kort Tesourie pare Chart Dit is wat 'n goeie term lyk wanneer beide kante van die aged ETF paar verloor waarde oor 'n kort tydperk van die tyd. Laat dit ry! Hier is wat 'n slegte Chart sou lyk: Wanneer dit gebeur, kan nie jou ledig sit en kyk hoe jou marge kort posisie opstyg. Terug by die 50% hoër merk op FAS, sou ek ontwykende aksie geneem het soos hierbo uiteengesit. Check uit die filmpjes in die onderstaande lys, plot hulle langs mekaar in Yahoo! Finansies of Google Finansies kaarte en skuif die glyer om. Jy sal vind 'n paar gevalle waar hierdie uitgewerk pragtig en 'n paar waar jy kan vang met 'n verlore posisie. Die geheim is om die regte pare te vind en te bestuur die posisie nou deur ten minste een keer per week nagaan. Volle aged ETF Lys vir jou verwysing. As jy ETF tickers nodig vir algemene sektore, hier is meer as 800 ETF tickers deur beskrywing. Hierdie pos sal sekerlik lei tot 'n bespreking en vrae.

No comments:

Post a Comment