Sunday 26 November 2017

Eve Vaardighede Trading Vaardighede ( Eve Online Guide )


EVE Vaardighede: Trading Vaardighede (EVE Online Guide) EVE Online het die mees lewendige ekonomie in die MMO wêreld, met verkope, aankope, en die mark kompetisie bereik hoogtes ongehoord in ander speletjies. Maar wat vaardighede op te lei ten einde die beste gebruik maak van die mark? Hierdie gids verduidelik die verskillende-handel-verwante vaardighede in EVE Online. href = "tentonhammer / node / 34654" Ongelukkig is die vaardighede in die kategorie handel dikwels verwaarloos word deur nuwe spelers, wat miskien tereg verkies om te fokus op die verkryging van toegang tot nuwe skepe en wapens. Dit is 'n goeie manier om jouself belangstel in EVE Online hou, maar daar is min punt om in staat is om 'n Myrmidon vlieg as jy nie kan bekostig om een ​​te koop. As die gebruik van die mark en raak ryk aan EVE 'n beroep op julle, hierdie vaardighede is vir jou. Basiese Vaardighede mark Hierdie vaardighede maak doeltreffende gebruik van die mark. Hulle is baie handig vir die meeste EVE spelers, en moet-haves vir EVE handel ondersteuners. Elke vlak van die saak kan jy 'n bykomende vier uitstaande mark bestellings het. Dit is die vaardigheid waar dit alles begin. Twee vlakke van hierdie sal toelaat dat jy die trein Retail, wat veel meer bestellings per vaardigheid vlak gee, maar toegewyde handelaars sal wil dit so te neem tot vier wat jy kan oplei Rekeningkunde en Daytrading, of selfs vlak vyf, ten einde die maksimum aantal te kry van die mark bestellings moontlik. Selfs die mees anti-handel EVE spelers sal waarskynlik wil hê na 'n paar vlakke van hierdie te kry, vir die oprigting van die Sosiale koop en verkoop bestellings. Dit maak net alles in EVE soveel makliker as jy kan maak mark koop bied eerder as om altyd te betaal ongeag die prys die verkoop bestellings is op. Elke vlak van kontraktering verhoog die aantal uitstaande kontrakte wat u mag hê deur vier. Kontrakte is 'n elite mark instrument, wat gebruik word vir navorsing bloudrukke, bloudruk afskrifte, faksie modules, en pakkette. Sommige produkte word slegs gevind op kontrakte, terwyl ander daar by cut tariewe kan gevind. Elke EVE speler moet ten minste 'n paar vlakke opgelei in kontraktering het, net om hul EVE lewe makliker te maak. Kontrakte is een van die beste maniere om goedere tussen twee karakters wat jy besit te beweeg, as om met altwee wees aanlyn na 'n direkte handel te doen is onprakties. Dit is ook nuttig vir die betaling van ander mense om goedere te beweeg: koerier kontrakte maak die bestuur van 'n multi-streek handel ryk veel meer haalbaar as wat dit sou wees, anders. Ek lei 'n paar vlakke van kontraktering op elke karakter wat ek besit, selfs PvP karakters. In staat is om toegerus skepe te verkoop in stasies ek toegang nie meer hoef te handig, want dit & quot; wil koop & quot; kontrakte vir faksie goedere (soos inplantings Zor se, byvoorbeeld). Opleiding ten minste 'n vlak of twee van kontraktering sal ondersoek eindeloos nuttig, selfs beginners. Let egter daarop dat jy nie nodig het om kontraktering te lei om ander mense se verkoop kontrakte of koerier kontrakte, en ook dat elke karakter 'n enkele uitstaande kontrak mag hê, te aanvaar, selfs sonder die opleiding van hierdie vaardigheid. href = "tentonhammer / node / 34653" Elke vlak verhoog die afstand waarop jy afstand te koop en te verkoop bestellings kan bestel. 'N Enkele vlak kan jy pryse binne dieselfde sonnestelsel te pas, terwyl twee vlakke kan jy pryse aan te pas tot vyf spronge weg, drie vlakke kan jy pryse aan te pas tot tien weg spring, vier permitte verandering tot twintig en laastens , toegang tot 'n hele streek op vlak vyf. Hierdie vaardigheid kan die belangrikste handel-verwante vaardighede in EVE wees. Dit laat jou toe om jou verkoop te pas of te koop ten einde pryse van elders, so lank as wat jy binne dieselfde streek. Dit beteken dat jy kan 'n missie loop of wag in 'n gatecamp, terwyl op dieselfde tyd speel met jou koop en verkoop bestellings om te verseker dat hulle die mees mededingende. Jy kan al dwaal oor 'n streek, doen wat dit ookal is wat jy wil, al die terwyl voortdurend die opstel van jou mark bestellings. Daytrading is nog beter vir die bestuur van die mark bestellings wat strek van verskeie stasies, eerder as om net een. Hoe meer gereeld op te dateer jy jou mark bestellings, hoe groter die kans dat iemand sal koop van hulle of aan hulle te verkoop, en hoe gelukkiger sal jy wees. Intermediêre Market Vaardighede Hierdie vaardighede is handig vir spelers wat besluit het om 'n paar ernstige handel te doen, maar beginners hoef nie bekommerd wees oor hulle. Elke vlak verhoog die reeks waarteen jy items kan verkoop. Die eerste vlak kan jy items te verkoop in 'n stasie in jou sonnestelsel, die tweede stel jou in staat om goedere te verkoop binne vyf spronge, die derde stel tien spronge, die vierde strek tot twintig spring, en vlak vyf toelaat goedere op enige plek in te verkoop 'n hele streek. Waar Daytrading is nuttig omdat dit jou toelaat om bestellings uit die verte verander, Bemarking is fantasties omdat dit mens toelaat om werklik opstel verkoop bestellings. Dit is groot, want vlieg rond n streek om dinge te verkoop is oor die algemeen 'n vermorsing van tyd, en blatante gevaarlike buite hoë-sek ruimte. Doen jou verkope afstand met hierdie, aanpas hul pryse met Daytrading, en hark in die vooraand ISK. Elke vlak verhoog die reeks waarteen jy items kan koop. Die eerste vlak kan jy items in enige stasie koop in jou sonnestelsel, die tweede stel jou in staat om goedere te koop binne vyf spronge, die derde stel tien spronge, die vierde strek tot twintig spring, en vlak vyf toelaat goedere op enige plek in te koop 'n hele streek. Die metgesel vaardigheid om Bemarking, Procurement is wat kan jy die opstel van koop bestellings afstand. Terwyl 'n mens kan altyd koop verkoop bestellings wat gestig op die mark, wat net neem wat jy tot dusver. Koop bestellings is die beste manier om te sny-prys goedere, of goedere wat nie tans op die mark beskikbaar is te kry. Vir wat, moet jy bemarking. Bemarking is veral nuttig vir voer ekonomiese oorlogvoering in 'n lae-sek en nul-sec, waar die teenwoordigheid of afwesigheid van bepaalde modules en skepe die verskil tussen lewe en dood vir die inwoners kan beteken. Met die Bemarking en Daytrading vaardighede, kan 'n mens gelukkig opgestel koop bestellings in vyand dryf, dan verkoop die gevolglike buit teen hoë koste. [Protip] Die eerste module het ek altyd koop en dan weer n lys is Warp Core Stabilizer Ek modules. Die volgende is Cynosural Veld Generator Ek modules. Ander goeie moontlikhede met 'n hoë koste-tot-ongeluk verhoudings sluit Nanite Repair plak, faksie ammunisie, en Liquid Ozone. [/ Protip] Elke vlak verhoog die aantal aktiewe mark bestellings kan jy deur 8 het. Hierdie vaardigheid is 'n groot sprong uit die handel vaardigheid. Met Handel en Retail elke opgelei om vlak vier, sal jy die vermoë om 53 mark bestellings veld in 'n keer, wat genoeg behoort te wees vir nuwe handelaars om te begin nie. Dit is genoeg bestellings om werklik te verken 'n paar gebiede van 'n hoë-sek mark, of kry jou voete nat in 'n breë strook van nul-sek mark gebiede. Dit is ook genoeg om 'n paar lae-bal Koop bestellings vir dinge soos ammunisie, basiese planetêre materiaal, of mineraalryke modules wat dan kan verfyn word vir 'n wins te maak. As jy voortdurend stamp jou kop teen jou mark orde limiet, wil jy dalk oorweeg om hierdie vaardigheid al die pad na die Vlak Vyf, en dan oefen op Wholesale. style = "margin: 10px; grens-ineenstorting: ineenstorting; float: reg; breedte: 300px;"

No comments:

Post a Comment