Friday 15 September 2017

Kognitiewe Heropleiding


definisie Kognitiewe heropleiding is 'n terapeutiese strategie wat daarop gemik is om te verbeter of herstel 'n persoon se vaardighede op die gebied van aandag, onthou, organisering, redenasie en begrip, probleemoplossing, besluitneming, en 'n hoër vlak kognitiewe vermoëns. Hierdie vaardighede is almal interafhanklik. Kognitiewe heropleiding is een aspek van kognitiewe rehabilitasie, 'n omvattende benadering tot die herstel van sulke vaardighede na breinbeserings of ander gestremdheid. Die doel van kognitiewe heropleiding is die vermindering van kognitiewe probleme wat verband hou met breinbeserings, ander gestremdhede of versteurings, en / of veroudering. Die oorkoepelende doel van die terapie is om die alledaagse probleme van individue met kognitiewe probleme, en sodoende die kwaliteit van hul lewens te verbeter verminder. voorsorgmaatreëls Die mate waarin 'n persoon met 'n breinbesering kan herstel van of vergoed vir kognitiewe probleme wat verband hou met die besering vereis meer inligting oor die persoon en oor hul beserings. Terapie moet aangepas word om behoeftes en vermoëns elke individu se. Sommige kognitiewe heropleiding tegnieke vereis hoër vlakke van vaardigheid, en sal dus meer geskik vir persone wat enige vooruitgang in hul herstel het nie. Daarbenewens is 'n persoon se buie en emosies het 'n uitwerking op hul kognitiewe vaardighede. Iemand wat depressief, byvoorbeeld, kan psigoterapie en / of medikasie nodig het voordat hy of sy in en voordeel kan betrek van kognitiewe heropleiding. Sommige persone met breinbeserings mag dit moeilik vind om 'n vaardigheid geleer het in een omgewing, dra soos 'n kliniek, 'n ander instelling, soos hul huis. Hoewel 'n spesifieke individu 'n verbetering op opleiding take kan verrig, sy of haar kognitiewe vaardighede kan nie verbeter word of herstel oorweeg word tensy daar is 'n bewys dat die vaardighede is oorgeplaas na die alledaagse instellings en kan met verloop van tyd in stand gehou word. beskrywing Professionals uit 'n verskeidenheid van velde, soos sielkunde, psigiatrie, arbeidsterapie, en spraak-taalpatologie. betrokke mag wees in kognitiewe heropleiding. Die tegnieke van kognitiewe heropleiding is veral bekend vir hul gebruik met persone wat 'n breinbesering gely. Kognitiewe heropleiding is ook gebruik vir die behandeling van demensie. skisofrenie. aandag-afleibaarheidsindroom, leerprobleme, en kognitiewe veranderinge wat verband hou met veroudering. Kognitiewe heropleiding sluit 'n aansienlike bedrag van herhalende praktyk wat die vaardighede van belang teikens. Trouens, herhaling is noodsaaklik vir die nuut heropgelei vaardighede om outomatiese geword. Gereelde terugvoering is nog 'n belangrike element van kognitiewe heropleiding, soos die gebruik van sulke belonings as geld. Heropleiding gewoonlik begin met eenvoudiger vaardighede en opbrengs meer ingewikkeld vaardighede. Die terapeut kan kognitiewe vaardighede aan te spreek terwyl die persoon oefen werklike take, in 'n poging om hul prestasie van hierdie take te verbeter. Trouens, die beoefening van vaardighede in die weë en instellings wat hulle sal gebruik word in die werklike lewe is van kritieke belang vir die sukses van heropleiding pogings. Die lengte van die tyd vir kognitiewe opleiding wissel na gelang van die tipe en omvang van die besering en die tipe heropleiding vaardighede gebruik. Byvoorbeeld, kan heropleiding geheue maande of jare duur. In vergelyking, kan dit net 'n paar dae of weke neem om iemand te lei om sy of haar huis of werkplek te organiseer. Die gebruik van rekenaars vir kognitiewe heropleiding geword 'n toenemend algemene praktyk. Tipes kognitiewe heropleiding

No comments:

Post a Comment