Wednesday 20 September 2017

Evaluering Van Die Prestasie Van Die Onderneming


Evaluering van die prestasie van die onderneming 'N organisatoriese assessering is 'n stelselmatige proses vir die verkryging van geldige inligting oor die prestasie van 'n organisasie en die faktore wat prestasie beïnvloed. Dit verskil van ander vorme van evaluering, want die assessering fokus op die organisasie as die primêre eenheid van ontleding. Organisasies is voortdurend besig om aan te pas, oorleef, uit te voer en invloed. Hulle is egter nie altyd suksesvol nie. Om beter te verstaan ​​wat hulle kan of moet verander om hul vermoë om uit te voer te verbeter, kan organisasies organisatoriese aanslae uit te voer. Dit diagnostiese hulpmiddel kan jou help organisasies nuttige data verkry op hul prestasie, identifiseer belangrike faktore wat hulp of belemmer hul bereiking van resultate, en gelee hulself ten opsigte van mededingers. Dis interessant dat die vraag na sulke evaluerings is besig om grond. Skenkers word toenemend probeer om hul begrip van die prestasie van organisasies wat hulle finansier (bv ministeries, internasionale finansiële instellings en ander multilaterale organisasies, nie-regeringsorganisasies, sowel as navorsingsinstellings) verdiep nie net om die bydraes van hierdie organisasies te bepaal tot ontwikkeling resultate, maar ook om 'n beter verstaan ​​wat die vermoëns van hierdie organisasies in plek hê om die bereiking van resultate te ondersteun. Voorbeelde van Aansoek van Organisatoriese Assesserings Die Multilaterale Organisasie Praktiese Assesseringstaak Network (MOPAN) is 'n groep van 16 skenkerlande wat kragte saamgesnoer om die prestasie van die grootste multilaterale organisasies wat hulle finansier evalueer. MOPAN het 'n aanslag benadering wat steun op persepsies en sekondêre data (maw dokumente) om die prestasie van organisasies te evalueer met die fokus op hul stelsels, gedrag, en praktyke (of hoedanighede) ontwikkel. Die oefening word gebruik om gesprek tussen skenkers en multilaterale organisasies oor maniere aanmoedig om organisatoriese doeltreffendheid te verbeter. In 2011, was 'n evaluerende verslag versprei deur die Internasionale Monetêre Fonds (IMF) met betrekking tot die prestasie in die aanloop tot die wêreldwye finansiële en ekonomiese krisis. Onder die faktore wat die organisasie & rsquo belemmer; s vermoë om belangrike kwesbaarheid en risiko's op te spoor, die verslag beklemtoon die Verspreiding van kognitiewe vooroordele en groepdink asook die operasionele struktuur van die organisasie: aan die een kant, is dit wyd geglo in die organisasie wat 'n finansiële krisis kan nie gebeur nie in 'n groot gevorderde ekonomie en aan die ander kant, die bestaan ​​van 'n silo mentaliteit verhinder inligting van gedeel oor eenhede en departemente te help om die krisis te voorspel. Die assessering resultate word gebruik deur die IMF & rsquo; s direksie en uitvoerende bestuur te hersien hoe die organisasie funksioneer. Die Sentrum vir Doeltreffende Philanthropy ontwikkel 'n konseptuele raamwerk vir die assessering van die prestasie van fondasies. Hierdie raamwerk bied 'n manier om 'n grondslag vir die maatskaplike voordele wat deur sy aktiwiteite met betrekking tot die hulpbronne wat dit belê en doelstellings aflei om voorsiening te maak sy leiers om die prestasie van hul organisasie te verstaan ​​met verloop van tyd en met betrekking tot ander fondamente. In 2011, die sentrum ondervra CEOs Amerikaanse stigtings en bevind dat byna 50% van die respondente gevoer organisatoriese aanslae, veral om te leer en te verbeter hul fondament & rsquo; s toekomstige prestasie, om verantwoording te demonstreer vir hul fondament & rsquo; s gebruik van hulpbronne, en om die impak te verstaan van hul fondasie & rsquo; s werk. raamwerke 'N Aantal modelle of raamwerke vir die uitvoer van 'n organisatoriese prestasie-assessering bestaan. Die keuse van watter raamwerk (of 'n kombinasie van raamwerke) te gebruik, hang af van die aard van die organisasie, die doel van die assessering, en op die konteks waarin die vasgestelde organisasie bedryf. Die Besin en Leer webwerf bied inligting oor die rasionaal en besondere van verskeie raamwerke. Soos uitgelig in 'n referaat gelewer oor die webwerf Impact Alliansie, is dit belangrik om daarop te let dat verskillende raamwerke word ondersteun deur verskillende filosofieë en teorieë van organisatoriese verandering; 'n organisasie moet 'n raamwerk wat ooreenstem met sy eie bestuur oortuigings en kultuur, om te verseker dat dit ten volle betrokke is by die proses en werklik voordeel uit die assessering kies. Een van die mees omvattende raamwerke vir Organisatoriese Praktiese Assesseringstaak (OPA) is die Institusionele en Organisasiesielkunde assesseringsmodel (IOA Model) opgestel deur universalia en die Internasionale Ontwikkeling Resource Centre (IDRC). Hierdie model beskou die prestasie van 'n organisasie as 'n multidimensionele idee, dit is, as die balans tussen die effektiwiteit, toepaslikheid, doeltreffendheid, en finansiële lewensvatbaarheid van die organisasie (sien skematiese diagram hieronder). Die raamwerk postuleer ook dat organisatoriese prestasie met betrekking tot die organisasie & rsquo moet ondersoek word; s motivering, kapasiteit en eksterne omgewing. Inderdaad, 'n oorsig van die literatuur gedoen as 'n voorlopige stap vir die ontwikkeling van die raamwerk gewys dat organisasies verander: in reaksie op faktore in hul eksterne omgewing, as gevolg van veranderinge in hul interne hulpbronne (bv finansiële, tegnologiese, menslike), en as gevolg daarvan van fundamentele verskuiwings in waardes binne die organisasie, wat op sy beurt invloed op die organisasieklimaat, kultuur en maniere van die bedryf. Die boek Organisatoriese Evaluering: 'n Raamwerk vir die verbetering van prestasie deur Lusthaus et al. verdere besonderhede die IOA Model en bespreek belangrike metodologiese kwessies vir die uitvoering van 'n OPA. Intussen, die verbetering van Organisatoriese Prestasie: 'n gereedskapkis vir selfassessering deur Lusthaus et al. bied gereedskap en wenke vir organisasies wat 'n OPA voer. Beide hierdie hulpbronne is publiek beskikbaar (in Frans en Engels) op die IDRC webwerf. Bron: universalia Institusionele en Organisasiesielkunde assesseringsmodel (IOA Model) Sleutel hulpbron: Soos hierbo uitgelig, die Besin en Leer webwerf bied 'n verskeidenheid van raamwerke vir die uitvoer van organisatoriese prestasie evaluerings. Die webwerf stel ook die proses en die bestuur van opas en bied 'n databasis van beton gereedskap wat organisasies kan gebruik om aanslae uit te voer. Belangrike oorwegings. A Self-assessering of 'n eksterne eksamen? 'N Belangrike besluit dat 'n organisasie nodig het om te maak wanneer die onderneming van 'n organisatoriese assessering is of om self te evalueer sy prestasie, 'n eksterne assessering Kommissie, of 'n kombinasie van beide benaderings gebruik. aanbevelings is; 'n paar voordele van 'n self-assessering is dat dit moedig die organisasie & rsquo; s eienaarskap van die assessering, en daardeur verhoog die laasgenoemde & rsquo; s aanvaarding van terugvoer en verbintenis tot die evaluering en rsquo. Maar nadele van die self-assessering benadering is dat eksterne belanghebbendes die onafhanklikheid of geldigheid van die bevindinge kan bevraagteken en te vrees dat harde kwessies sal nie aangepak, as gevolg van potensiële sensitiwiteite binne die organisasie. Wat sake te prioritiseer? Soos beklemtoon deur Kathleen Immordino in haar boek oor organisatoriese assessering in die openbare sektor, die vrae 'n organisasie nodig het om te vra as deel van 'n aanslag is afhanklik van die spesifieke konteks van die organisasie. & Ldquo; In enige komplekse organisasie, is daar ontelbare waarde vir 'dinge & rsquo; wat gemeet kan word en bestudeer. 'N effektiewe assessering proses fokus op die dinge wat die grootste impak op die manier waarop die organisasie funksioneer & rdquo het. Praktiese oorwegings wat die keuse of prioritisering van die belangrikste vrae vir 'n organisatoriese assessering kan lei is: i) die tyd wat benodig word en hulpbronne wat beskikbaar is aan elke vraag te beantwoord; ii) die organisasie & rsquo; s doel vir die uitvoer van 'n assessering (byvoorbeeld, 'n begeerte om verantwoording of 'n begeerte om 'n nuwe strategiese beplanning siklus te lig) te versterk; en iii) die behoefte om die belange van verskeie belanghebbendes te balanseer. Sodra 'n organisasie het 'n duidelike prentjie van wat dit wil meet, sal dit nodig het om te identifiseer watter aanwysers (kwantitatiewe en kwalitatiewe) te gebruik om sy prestasie te evalueer. Dit kan een van die meer uitdagende stappe in die organisatoriese assesseringsproses as 'n oorvloed van potensiële aanwysers kan nuttig verskyn, maar onder skep die mense wat regtig saak en dat beantwoord die assesseringsvrae kan moeilik wees. Uitdagings van die keuse van aanwysers as deel van die Organisasie Evalueringsproses Die meting van iets binne 'n organisasie kan die belangrikheid daarvan te verhoog: byvoorbeeld, kan 'n maatskaplike NGO wat kies om die aantal mense wat dit dien binne 'n gemeenskap op te spoor beland probeer om die aantal mense wat dit besoek verhoog en om die tyd bestee met mekaar te verminder persoon (met moontlike gevolge vir die gehalte van die dienste wat gelewer word). Eenvoudige aanwysers kan nie altyd pas by die wetsontwerp en mag nodig wees om saam: Die ontwikkeling van voldoende aanwysers aan die komplekse dinamika wat binne 'n organisasie te meet kan nogal 'n uitdaging wees. Organisasies kan 'n stel weldeurdagte aanwysers te ontwikkel, maar moet hulle met verloop van tyd verander as hulle hul resultate te ontleed. Aanwysers kan verskillend geïnterpreteer onder belanghebbendes: Byvoorbeeld, kan 'n aanduiding dat die diversifisering van befondsing van 'n organisasie om sy finansiële lewensvatbaarheid te bepaal meet positief gesien word deur sekere belanghebbendes, soos diversifikasie beteken dat die organisasie is nie té afhanklik van 'n enkele skenker. Intussen kan ander belanghebbendes hierdie meting in 'n negatiewe lig te sien, soos die hantering van verskeie skenkers kan ten einde meerdere skenker vereistes te bestuur (elke skenker kan sy eie prioriteite, verwagtinge, stelsels, en evaluering en verslagdoening het tot fragmentasie en verhoogde organisatoriese koste vereistes). Wat om te oorweeg in die keuse van die opsies? Organisatoriese aanslae volg die tradisie van 'n gevallestudie metode. 'N Gevallestudie is 'n navorsingsontwerp wat fokus op die verstaan ​​van die eenheid (die organisasie) en kan 'n kombinasie van kwalitatiewe en kwantitatiewe data gebruik. Die keuse van opsies hang af van die spesifieke omstandighede van die organisasie en sy belangegroepe. Ons het dit waarneming (terreinbesoeke), dokument review gevind, onderhoude en maak opnames is 'n paar van die mees algemene opsies gebruik. Terreinbesoeke en waarneming verskaf belangrike inligting oor die fasiliteite, fisiese artefakte, en interaksies tussen personeel van 'n organisasie. Intussen is 'n dokument review gebruik word om die geskrewe rekord van die organisasie volg: vergadering minute, verslae, beleide, ens Onderhoude is 'n primêre bron van data vir organisatoriese aanslae en moet gedoen word met 'n wye verskeidenheid van die respondente (beide manlike en vroulike ). Opnames is veral nuttig vir die insameling van data uit 'n groot aantal mense en vir die verkryging van inligting oor mense en rsquo; s houdings, persepsies, opinies, voorkeure, oortuigings, ens Hierdie versameling vier data opsies kan gebruik word om inligting te trianguleer en bekragtig gevolgtrekkings: die gebruik van meer as een databron kan help identifiseer verskille tussen wat mense sê en wat mense doen, asook tussen wat die organisasie is en wat dit behoort te wees. Faktore wat die gebruik van die resultate van die assessering ondersteun Organisatoriese assesseringsresultate het 'n wye verskeidenheid van gebruike. Byvoorbeeld, kan hulle gebruik word deur 'n organisasie om sy kapasiteit te bou, om sy werk te bekragtig, te dialoog met befondsers of vennote te bevorder en te help bedink sy strategieë vir die toekoms. Om egter te verseker dat resultate van die organisatoriese assessering gebruik word, moet die gebruik daarvan vir beplan deur die organisasie van die aanvang van die assessering, sowel as in die hele implementeringsfase en selfs een keer verslae ingedien en versprei beskou. Sommige toestande wat die benutting van die resultate te verbeter is wanneer: Die doel en voordele van die assessering duidelik aan die organisasie & rsquo; s belanghebbendes. Die hooffokus van die assessering is op leer eerder as op aanspreeklikheid. Interne leierskap is geïdentifiseer om kampioen die proses en resultate van die assessering. Die organisasiekultuur is een wat gebruik maak van positiewe en negatiewe terugvoer in die beplanning en bestuur verandering ondersteun Belanghebbendes is betrokke by die assesseringsproses (van die onderhandelingsproses en beplanningsfase). Belanghebbendes sien die assessering as relevant, geloofwaardige, deursigtige, van hoë gehalte, en die bevindinge het gesigsgeldigheid. Die assessering span in staat is om die bedoeling van die assessering, hul benadering, en die resultate aan senior personeel en raadslede te kommunikeer. Die verslag is tydige (dit wil sê wat geproduseer word in 'n goeie tyd in die beplanning siklus van die organisasie). Daar is 'n proses in plek en hulpbronne toegewys om te implementeer en opvolg op die assessering & rsquo; s aanbevelings. Aanbevelings is realisties en haalbaar (byvoorbeeld, finansieel). IMF Prestasie in die aanloop tot die finansiële en ekonomiese krisis Evaluering Verslag dit is 'n verslag van die onafhanklike evaluering Kantoor (IEO) van die Internasionale Monetêre Fonds (IMF) met betrekking tot die prestasie in die aanloop tot die wêreldwye finansiële en ekonomiese krisis. Opname van Stigting CEO39; s. Die Staat van Stigting Praktiese Assesseringstaak deur die Sentrum vir Doeltreffende Philanthropy. Organisatoriese Evaluering: 'n Raamwerk vir die verbetering van prestasie; hierdie boek, aflaaibare as e-boek of pdf dek alle aspekte van organisatoriese prestasie, insluitend die gunstige omgewing, institusionele kapasiteit, bestuur, finansiële lewensvatbaarheid en personeel motivering. Die verbetering van Organisatoriese Prestasie: 'n gereedskapkis vir selfassessering deur Lusthaus et al. bied gereedskap en wenke vir organisasies wat 'n OPA voer.

No comments:

Post a Comment